tiistai 27. huhtikuuta 2010

Blogi epävarmuudesta ja uskaltamisesta

Kaikki ovat varmasti joskus tunteneet epävarmuutta, mutta siitä ei ole tapana puhua. Kuinka tavallista onkaan se, että luulemme ystäviemme ja tuttaviemme olevan paljon varmempia itsestään kuin itse olemme? Epävarmuudesta ei puhuta. Se on melkeinpä tabu. Enhän minä voi paljastaa olevani epävarma, kun kaikki ympärilläni ovat niin varmoja itsestään!

Tämän blogin tarkoituksena on toimia kirjoittajan päiväkirjana sekä ajatusten selventäjänä, mutta samalla haluan tarjota vertaisilleni ajatuksia ja keskustelua. Tässä blogissa minä uskallan avata itseäni ja omaa epävarmuuttani teille kaikille varmoille ihmisille.

1 kommentti:

  1. Tavallisesti luulemme ihmisten olevan varmoja itsestää, olemisestaan ja käyttäytymisestään. Harvoin kukaan kuitenkaan todellisuudessa on täysin epävarma. Itse olisin helpottunut, jos ihmiset puhuisivat epävarmuuksistaan, puhuminen olisi silloin itsellekin luvallista.

    Minä en ole varma, usein mietin näkyykö epävarmuuteni ulospäin. Sinua olen aina luullut varmaksi ihmiseksi, mutta mitäpä minä tietäisin... Kiitos blogista!

    -Mari

    VastaaPoista